1 Nisan 2015 Çarşamba

Ilk Yazim


"Dilegin Gezegeni" Bloguma hosgeldiniz efendim :)

Neden Blog actin isin gücün yokmu der gibisiniz?
Evet haklisiniz herkes kafasina göre yazilar yaziyor, videolar yüklüyor icindekilerini disari yansitir oldular/olduk... Bu güzel bir His vede bende yazarken Duygularimi cok iyi ifade ettigimi düsünenlerdenim :) Konusmada basaramam ondan Blogu tercih ettim...

Burdaki Hedefin nedir ?
Burdaki Hedefim Olaylari, yeni Gündemleri, Sarkilari, Film yorumlari yada Hayattan beklentilerimiz ama olmayislarini yazmak dile getirmek, ha tabiki herkesle Düsüncelerimiz bir degildir fakat DUYGULARIMIZ insallah birdir... Hedefim ise "Vay herkes yazimi okusun meshur olacam" degil, ama "ne güzel yazmis ya bu kiz" demelerinizi isterim yada dilerim ;)

Okunacakmisin peki?
Sanmiyorum (yalan,mütevazilik) :)) Ama bunu bile okuyorsaniz halen iyi yoldayim demek Arkadas, evet tamda senden bahsediyorum.. Evet evet senden etrafina bakma sana Selam ederim ve Tesekkür ederim okudugun icin ;) Ama sunuda söylemeliyimki Ailem, Akraba yada sevgili Arkadaslarima yada Facede/Instagramda Yazilarimi paylasdigimda "vay be" diyorlar :) Insallah kötü anlamda degildir yahu! :)

Nasil Blog actim ?
Allahim ya bu cok zor yada ben beceriksizim. Neden mi ? Cünkü efendim bedava Blog acma videolarina baktim, yazilari okudum. Buraya kadar hersey normal. Gmail adresim vardi ama sifresini unuttum, herneyse yepyeni Gmail adresi actim sonrada blogu actim. Ama 2 ad vermem gerekti, benden erken davranip yazmak istedigim blog adlari coktan kesfedilmis ve alinmisti bundan dolayi 2 tane baska ad verdim. Ikiside sundan ibaret :
DileginGezegeni ( galiba bu sayfadan beni ariyorsunuz)
DileginDunyasi ( buda benim Sayfamin basligi) .


Biz bunlari okudugumuzda sence sen suan ne yapmaktasin?
Valla suan "ya bu Blog nasil birseymis" diyip cildiriyorumdur :D ve neler yazayim kendimi desifre etmeden, Insanliktan cikmadan! En önemliside burda birseyler ifade ederken kimseyi kücük düsürmemek :) Biliyorum sacmaladim siz afedin...Heycanliyim, hemde coook ...

Sevgilerimle
Dilegin Gezegeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder