24 Nisan 2016 Pazar

Neler oluyor?

Selam Canlarimmmm,

Okula az kaldi, son Okul günlerim... Artik Sinavlarimi verip Isimi elime almak istiyorum. Artik Cirakligin bi sonu olsun istiyorum. Kötü degil fakat Sinavlarimi gectigimi yada gececegimi bilmek istiyorum, kaygilanmak istemiyorum. Sonra Is yerlerine basvurmak istiyorum.

Hani anlatmistim ya, bi Oda verilmisti bizlere iste onun Boyalama günüydü bugün. Yahu özen gösterdimki Pantolonum boyalanmasin pat Boya döküldü, sildim. Ama yinede yeni bi Pantolon degildi, bide bi Kiz üstüme sicratti Boyayi. Bugünü bi anlatayim. Sabah bi kalkamadim, sonra hizli hizli Trene yaklastim. Bi baktimki daha 5 dakikam var, neyseki Kulakligim yanimdaydi Müzigimi actim, bana yazanlara cevap verdim. Ve nefeslerimi kontrol altina aldim, yoksa nefes nefese orada gidecek gibi oldum :D. Is yerine gittim, hemen Ise koyuldum. En sevdigimde hergün ne yapacagimi bildigim için o Bölümlere seve seve gidiyorum. Öyle gidipte oraya ordaki Bölüme oturup "zamanim gecsinde kalkip Eve gideyim" diyemiyorum cünkü hic sevmiyorum bos bos oturmayi. Bide yaptigim Isi gercekten  neden yaptigimi biliyorsam anlamissam ve tabikii iyi Insanlarda varsa orda severek gidiyor ve severek yapiyorum Islerimi. Acaba daha çıraģım diyemi herşeyi öģrenme isteģim var bilmiyorum. Umarim bu hep devam eder. Severek yapilan Isler ve severek gidilen bi Yer. Hizlica yapiyorum islerimi cünkü Boyama zamani gelecek. Zaman Su gibi akti Boyalama Zamani gelmisti. Boyamaya koyulduk. Bana Sicaklik basti, Pantolonuma Boya lekesi vuruldu. Boya anlarida indirdigim ve simdilik severek kullandigim "Snapchat" te yükledim. Ve ayri Yerden Resimlerimi paylastim Arkadaslarimin bi kaciyla, kimisi dalga gecti, bizim Is Yerinide gel boyala dedi vs vs. Üc yada Üc bucuk Saat sonra ufak Odayi bitirmistik, geri kalani temizledik. Fircalari yikadik, kuruttuk. Yemek Molasi oldu. Hic kalkmak istemedim cünkü baya yorulmustum. Yemek yedikten sonra girgir samata derken, yine Ise koyulduk ama budefer gercek Islerimize. Buaralar Sabahlari ayri bi Bölümde Ögleden sonra ayri bi Bölümdeydim. Bi yandan Sinava calisiyorum bi yandan Is yapip bi yandanda verilen Zamana kadar bi Konu hakkinda Yazim ve Sunum yapmam gerek. Daha cok onlarda Kafam. Ha bide bugünde (bu Yaziyi muhtemelen baya cok gec yayinlayacagim) yarin icin Patronla Görüsmem oldugunu duydum. Ve heycanlandim halbuki Adami ha bire görüyorum konusuyorum vs vs. Ama yinede heycanliyim nedendir bilinmez. Görüsmeyi ben rica etmisde olsam hemen Yarin olacagini bilmiyordum. Boyalı Resimleri gönderdiklerime ve özellikle geri Cevap yazanlara Görüşmem olduģundan bahsettim. Iyi Dilekler dilediler, saģolsunlar. Eve geldim, Kiyafetleri sectim. Baska Kisilerden Akil alma gelenegini bozmadim, hemen yazdim onlar ne giymisler diye. Bide ben ne giyecegimi söyledim. Akil danistim. Görüsme istedim cünkü Ciraklik bittiginde insallah Okulu / Sinavi güzelce gecerim . Amin. Gectigimde orda kalmayi istiyorum. Onun icin. Aslinda gelenek birsey, hep gidip konusuluyor. Benden sonrada bi Kiz Arkadas daha gidip konusacak.
Yarın ne olur bilinmez. Girip yazarmiyim olanlari yada olacaklari bilmiyorum. Bide 2 Günde olsa Tatilim var yarindan sonra. Derse agirlik vermek istiyorum, bakalim artik. :) Simdilik olanlar bunlar.

Evet beklenen Gün bugündü buraya yazmayı unutmadım ;) Yine sabah kargaşa bi Şekilde çıktım Yola son 1 Dakikada yetiştim Trene. Şık giyindim. Nefes nefese kaldım. Hep oturduģum yere yine oturdum. Kulaklıģımı Evde bıraktıģımı anlayınca üzüldüm, nede olsa Müzik dolu kısa bi Yolculuk yapacaktım. Işe gittim. Bölümdekiler şık olduģumu dediler ve heycanlı olduģumu görüyorlardı. Normal işlerimi yaptım ve tam zamanda Yukarı çıktım. Görüşme başlamıştı. Adam yukarıda ne yazdıysam onu söyledi aslında :) . Sonrada ben Hayatımda neler yapacaklarımı anlattım daha doģrusu neler istediģimi. Adam çok Yardım sever gerçekten. Baba olduģundanmıdır yoksa zaten içinde Insan Sevgisi olduģundanmıdır bilinmez herkese eşit ve iyi davranır, Patron Havası yoktur (ben şimdiye kadar öyle gözlemledim). Sonra tekrar işlerimi yaptim. Sonrada erken Eve geldim. Şuan Gözlerim kapanıyor resmen Uykuya Savaş açtım.

Bakalım SONum ne olacak.
Görüsmek dilegiyle...

Sevgilerimle
Dileginiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder