18 Ekim 2016 Salı

Paylaşımlar...

Selam Canlarımmmm,

Bütün Duygu yüklü geçirdiģim Anlar yazmayı bir yere Karalamayı ćok seviyorum... Bazen Kelimeler eksik, bazen Yazım Dili anlaşılmıyor belkide ama yinede dikkat etmeye çalışıyorum. Ne bir fazla nede bit eksik birşey yazmıyorum. Dur aģlaklı yazayım herkes beģensin, dur bir Şaka yapayım herkes bayılsın diye hiçbir Ilgim yok. Kalem aldıģım zaman Elime yada buraya yazarken, dikkatli yaz diyorum kendi kendime kimseyi yanlış birşekilde anlatma... Bazı Yazıları aģlayarak yazdıģım Anlar çok oldu... Ben yazdıkça Gözlerimden Yaşlar aktı... Bazı Yazıları sildim, çünkü sanki "Gel Vatandaş Gel beraber aģlıyalım" gibi Insanlar anlarlar diye sili verdim. Yazılar yazınca Evimde bir Defterime yada burda bunlar hepsi benim için, herşeyi yazmıyorum, yazamiyorum... Onlar hepsi benim için. Yazdıklarım sadece Siz okuyorsunuz ama nasıl biri okuyor bilmiyorum?! Acaba duygusal mı inatçı mı? Burnu havada mı? Bunları bilmiyorum. Bilmediģim içinde kendim için yazıyorum. Kendi bildiģim Duygusalı yazıyorum, sevdiģimi yazıyorum fakat onları siz okuduģunuzda ne hissediyorsunuz bilmiyorum?! Belkim ben aģlayarak yazdıklarımı siz gülerek okuyorsunuzdur yada tam tersi. Ben sadece yazıyorum... Aşaģıdakilerde bunların önceden paylaştıģım Paylaşımlar... Iyi okumalar.
Herseyi eklemedim. Ama birdaha okurken o Günleri yasadim tekrardan ve kac Yil gecsede üstünden o Acilar Anlar Hafizamdan silinmeyecekler. Kimseye aci yasatmayalim ne olur ! Ne Bedensel nede Ruhsal acilar yasatmayalim birbirimize. Hepimiz ayri Yollardan gelipte ayni Hedeflere sahibiz, mesela güzel Is gibi güzel Egitim gibi ! Yardim edelim. Kirmayalim su 3 günlük Dünyada birbirimizi. Sahip cikalim!







Sevgilerimle
Dileģiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder