15 Mayıs 2017 Pazartesi

Kısa Anı tazeleme

Selammmm Cancaģızlarım,

Burda son gùnlerim
Bunlari siz okurken ben yine gùzel Insanlarin yanindayimdir (òyle umuyorum) :)
Dolabımı karıştırırken
Buldum senin bana aldıģın cicileri
Bulmadım aslında
Çùnkù hìç unutmamıştımki
O zor gùnlerde tek kaldıģım Anlarda Dolaptan çïkartıp atmak istesemde kïyamadım...
O gùnleri atlatsamda izi kaldı...
Dolabı nerdeyse fırlatacaktım... sessizce çıģlıklarla...
Onu atmak yerine Dolabın son kısmına koydum, sinirlide olsam, Gòz yaşlarınada boğulmuşta olsam yapamazdım.
Ama Gòzlerim son kòşeyi gòrmesede Gònùl Gòzùm onu hep gòrùyordu...
Yada Defterimin arasına sakladıģım Mektubunu...
Odamdasın işte...
Alıştımmı bilmem. Iki His bianda yaşayıp gidiyorum.
Aģlıyorum, kızıyorum, susuyorum, gùlùyorum, sevilmemişsin sen Dilo diyorum... Mùzik dinliyorum...
Eşyalarımı toplarken/ hazırlarken
Bana aldıklarına gidiyor Elim
Dokunuyorum, sanki sana dokunurcasına Heycanlanıyorum... kokluyorum.
Banyodan çıkarken giyiyorum senin Tshirtù...
Bi tuhaf his benimkisi...
Yıllar sonra tekrar karşılaşmışızda nasıl ne tepki vereceģimi bilemez gibi... utanır gibi... çekinir gibi halim var... sevsem mi ? sòvsem mi?

Şuan yataģımda, Işık kapalı, Saat 2ye geliyor, Karanlık çòkmùş... yazıyorum ùstùmde aynı Tshirt...
Duygular... Duygular... Duygular...
Hatirlansa bi tùrlù hatirlanmasa başka tùrlù...

Şuan hissettiklerimi aktaramamazlıģın azizliģine uģrarken ben... hafiften kendime gùlùyorum...
Bir Yazımda "Tshirt" hakkında oldu şuan, şaka gibi.

Ama benim için o bi Tshirttende òte !

Ne olursa olsun SEVmeyi unutmayın!

Sevgiyle kalın
Diloşunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder