19 Aralık 2015 Cumartesi

Videolarim yayinda!

Merhaba Canlar,
buna alismaya calisiyorum ve desteginize ihtiyacim var, birtane yeni yazdigim Yaziyi okudum ekledim Youtuba ve 2 tane Videomda Eskiden yazdigim ve burda paylastigim Yazilar oldu ;) umarim begenirsiniz...

Haftalar Aylar cok hizli bi sekilde geciyor, bazi seyler aklimdan ve Gönlümden gitmeyince okadar mutsuzlugun dibine vurmus gibi hallerimi görüyorumki bunlardan azda olsa kurtulmak istiyorum ama olmuyor? yoksa oluyor mu ? Insanin kendisinden baska Dostu yoktur. Böylelikle ne yalan söylenebilir nede yerden yere vurulur. Herneyse öyle böyle derken ve bi yandan Is bi yandan Okul bi yandan Yazma derken Yazilarimi seslendirmek istedim ...

Burdan ulasabilirsiniz ;) :

Dilegin Gezegeni :  

https://youtu.be/mzQ5Sj6-Ofc

-------

Insanlari "Engelleme" : 

https://youtu.be/4mMGifUff-8

-------

Staj / Is : 


----

Ölüm Yildönümü : 

https://youtu.be/3DON_YtVA7c

----


Baska Videolarim icinde takipte kalin :) 

 Hayat zaten 3günlük Dünya hepimiz icin ister Zengin ister Fakir, nerde olursa ol kim olursan ol karsi Kisiye Yalan söyleme onun Hayatlarini ve Hayat sevincini bitirme!

Kendinize cooook iyi bakin ;)

Sevgilerimle
Dileginiiiiizzzzz :)

16 yorum:

  1. Aklınızdan ve gönlünüzden gitmeyen bazi şeyler nedir? Videolarla alakasi varmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar özel şeyler akıldan ve Gönülden gitmeyen bazı şeyler... Egerki olurda Yazilarima taşırsam bu Konulari (sanmiyorum) Videolarda yer alabilir.
      Bide Videolari dinlerseniz hangi konularla ilgili olduģunu anlarsiniz, sevgilerle :)

      Sil
  2. Anladigim kadariyla yazmaya cekindiginiz bazi gizli yaşanmisliklarinizda var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen yazdıklarınıza dikkat ederseniz daha çok sevineceģim...iyk günler

      Sil
  3. Beni yanlis anladiniz gizli yasananlardan kastim ask di gizli dememdeki sebepde bazi konulari anlatmadiginizdan ve gizemli tuttugunuzdandi.. hatirlarsaniz ilk cevabinizda Egerki yazilarimda paylasirsam bu konulari (Sanmiyorum) diye belirtmenizden yola cikarak gizli vs vs yasanmisliklar.. diye ifade ettim. Kusura bakmayin yanlis anlasildim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan tebessümle karşılıyorum yazdıģınızı Tanımadıģım Kişi :) bende sert çıkışmış olabilirim ama yazdıģınızı benim gibi yanlış algılayanlar olabilir ve hiç hoş deģil...

      Sil
  4. Yanlış anlaşıldığım için tekrar özür dilerim..

    YanıtlaSil
  5. Videodan çok başka yerlere gitti Konu. Nasıl buldunuz, madem tek yazan sizsiniz?

    YanıtlaSil
  6. Radyo kralda Mehmedin gezegeni adli program vardi googleden ararken googleden cikanlarin arasindan elim dilegin dunyasina tikladi ve sonrasi dikkatimi cekti olaylar bu sekilde gelisti :)

    YanıtlaSil
  7. Beģendiniz mi yoksa Eleştiri var mi? :)

    YanıtlaSil
  8. Begendim tabikide elestirmekten cok tarafinizdan elestirildigimden elestirmeye vaktim kalmadi :)

    YanıtlaSil
  9. Hahahahha kahkaha attım resmen :) olsun yanlış birşey varsa söyleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  10. Yo hayir hayet hersey anlasilir ve içtendi yüreğine sağlik ;)

    YanıtlaSil