11 Ocak 2016 Pazartesi

Dogum günü

Bugün günlerden benim Dogum günümdü. Iki gün öncesinden kutladim Ailemle. Dogum günlerini birkac gün önceden kutlayanlar nasil hissederler kendilerini bilmem ama ben degisik hissettim. Cünkü biliyorum Dogdugum gün bugün degil ama yinede Pasta kesildi, Ailemle sarildik, öpüstük. Bi yandanda aslinda herzaman olan seylerdi, Aile denilince akan sular durulur bende. Ve baskasinda böyle Aileye önem verenleri daha cok anlarim ve Saygi gösteririm ve ben yanimdakilere Ailenle vakit gecir diyenlerdenim. Yada gün oluyor Arkadaslarim yaziyor suan atiyorum "Kardesimle TV bakiyorum", ozaman istesemde onlari rahatsiz etmemeye calisirim, cünkü gecirecegimiz heran cok kiymetli ama Aileyle gecen zaman hicbir zaman Cöpe gitmez... Ve birkac gün önceden kutladim oda Aile fertlerimizden birkaci o gün benimle yada bizimle olamayacagi icindi. Evde bi Kisi bile eksik olsa, icim buruktur. Heran gibi bu Konudada cok hassasimdir.

Sonra Tatildeydim, Evdeydim fakat oraya buraya kosturmaktan gün geldi gecti, Yeni Yila girdik vs vs. Pastalar hazirladik, Ise gidince götürmek icin. O günün Aksami Yemekleride ben hazirladim kardeslerime.  Ve Aksam Yatagima uzanmistim herkesin Sosyal Medyasinda hesaplari vardir mutlaka, oraya girdim, cünkü Türkiye Saatiyle yeni yasima yeni Günüme ve bir tik Olgunlukla girmistim. Beni ilk iki Kisi kutlamislardi hic tahmin edemeyecegim, cok mutlu oldum, hatta Kahkahalar attim, dalga gectim diye degil, sevinc Gülüsleriydi. Internetimi kapattim, cok gec olmustu cünkü. Gözüme yeni basladigim bi Kitap carpmisti Ahmet Batman´dan "Soguk Kahve" diye okadar okumak istiyorumki, ama biliyorum okursam okudukca okumak isteyecegimi, yani Kafami Kitaplara daldirip kaldirmak istemiyorum bu aralar. Ama yatsam iyi olacak onuda biliyorum, Gözüm Kitapta olsada kalkip Isigi söndürüp geri soguk Yatagima uzaniyorum, okadar Sogukki, Belim resmen Buz tutmus, zaten ogünde Yilin ilk Ucugu cikmisti. Atesim var.

O günün Gecesindede Yilbasindada bi Arama bekledim bi Mesaj. Agladim. Sasirmadiniz degil mi ? Sacimda beyazlar cikmis, Kardesimde bana "Aklina herseyi takarsan daha cok beyazlasir" demisti. Hakliydi ama ne yapayim? Disariya anlatamadiklarimi icimdeki BENdende saklayamamki. Bekledim, bekledim, bekledim... Agladim. Neden diye sordum? Parasizlik zor biliyorum, farkindayim ama Internet diye birsey var, ha bu Parasiz degil mi diye soracak olursaniz o Kisinin interneti var. Iki Satir ya "Mutlu Yillar" yada  "Dogum günün kutlu olsun" yazabilirdi. Hadi valla onuda gectim, Telefonumu caldir hemen kapat, bende aynisini yapar seslerimizi duymasakta caldir caldir kapatirdik. Sizde aynisini düsünüyorsunuz degil mi ? Farkindayim. Evet isteseydi yapardi, ben demesemde. O gün öyle agliyorumki, sonra diyorum "Yahu kizim Dilek, hangi özel günde seni sorduki?" Harbi hangi gündü??? Cok iyi hatirliyorum Besiktas ve Galatasaray Maci vardi ve ben salak gibi evet tam bi salak, Mac var sonra benim Dogum günüm var diye seyler dedim. Ne mi oldu? Ogünlerde ses seda kesildi. Kendisinden haber alamadim. Ama kendi özel günlerinde ilk kutlayanlardandim, halbuki cok iyi bilmesi lazimdi, beni tanidigini sanirdim aslinda cok sey var ama...
O gün ve Dogum günüm sanki ruhen benimleydi o. Yahu deliriyormuyum yoksa derler ya 6.Hissin kuvvetli hicbir Fikrim yokki ?! Aslinda kendi kendime kiziyorum kendi kendime agliyorum sonra tekrar devam, cünkü onun bunlardan hic Haberi yok. Neyse o saglikla kalsin...

Sonra Sabah kalktim hemen ilk isim Ates düsürücü ilaci ictim bi güzel. Aldim elime Poseti koydum Pastalarimi giydim Ayakkabilarimi ciktim disari, Hava buz buz buz. Basimi hissediyorum ama Allahim o nasil bi hissetmektir. Sapkami takmaya calisiyorum ama sapka Rüzgardan geri düsüyor. Bi Elimde Poset o bir Elimle Cebimi cikartiyorum bakiyorum, halen bi Umut, bos Umut. Bilet alacam Haydaaaaa Makine olmuyor, Ben Trende calisani hemen tuttum, Makinenin olmadigini söyledim, oda anlayisla karsiladi, tabiki karsilayacak, cünkü sorun bende degil Makinedeydi. Ondan dolayi benle beraber Bilet alamayanlar öyle Trene bindik.

Indim Trenden, özlemisim bi yandan bi yandanda Hava buz. Yavas adimlar atiyorum düsmekten korkuyorum. Yeni Yilda yeni Yasimda yeni bi Bölüme gittim. Masamin üstü Sekerlerle süslenmis, yanan bi Mum, yaninda bi Paket Cukalata sonra bi Magazadan alabilecegim Hediye ceki alinmis :) Yildan Yila baya Para toplanmis dedim be, biliyorum ayip ama sunu düsündüm, demekki beni daha cok seven olmuski böyle daha fazla Para toplanmis ;) Ondan yoksa para Göz degilim. Sonra Pastami koydum, duyan bilen benim Dogum günümü kutladilar, okadar anlamliki, okadar mutlu oldumki, hepsine tek tek tsk ettim.

Sonra okadar Sosyal Medyadan ve özel Mesajlar geldiki bazen hic tahmin edemediklerimden geldi, Cok mutlu oldum, hemde coooook :)

Ve suan Dogum günüm oturup bunu yaziyorum, Haber Kanallari acik. Basim agriyor Bogazim agriyor, ben cok mizmizda degilim ha, ama agriyor ne edem :)

Aslinda okadar Ailem büyümüski, sevdigim Kisiler benim icin Aile gibidir, onu ögrendim bugün, birsey oldugunda kime kosabilecegimi biliyorum, konusabilecek yerimde var, gecen bi Abiyle yazismistik, iyi geldi. Ama bu karsilikli Saygidan olusuyor, bende onlarda ister özel günlerde ister Hasta tabiiki egerki benim Haberim varsa, illaki yazarim kacari yok! :) Benden bikanlarida bilirimmm bilirimmmm ama yine aynisini yaparim :)

Is yerindeyken ben bazen gizli gizli ve  ara ara Mesajlarima bakarken ben, aslinda is yerinde ne yapiyordum biliyor musunuz? :)  Gecen Yil gibi Elime Kagit Kalem verildi ve 3 Odadaki olan Dosyalar Kagitlar Kalemler tek tek tek sayildi not alindi efendim :) Asagisi, Bedrum tipki disarisi gibi sopsoguk, Kocugum üstümde. Ama gülen Yüzler icimi isitti. Tamam kabul ilk basta "Saka mi bu ya?" dedim :) Ama sanki Dogum günümü hep orda böyle kutlar oldum benim geleneksel kutlamam olmus :) Sonra pastalar yenilmis begenilmisti, sonra Eve erken gelmek istedim, Cünkü Bilet alacaktim. Az birsey kalmisti Pastalardan, sevdigim Bölümlerden bitanesine girdim ve Adam basladi "Happy birthday Dilekkk" diye sarki söyledi, bende tsk edip onlarin Pastalari muhtemelen yiyecegini düsündügüm icin oraya götürdüm. Onlarda yediklerine göre icim rahatlamis, herseyi toplamis soguk Yola ciktim yine. Sokakta ben Soguk Hava ve yanimdan gecen Arabalar vardi....

Herkes yeni Yilda yeni Yasta hep bi Hedefleri vardir. Benimkisi hep var. Ama birseyleri cok istersem olmuyor, neyin üstüsüne titrediysem olmadi, olmuyor hep böyle baska birseyler cikiyor ortaya. Öyle tuhaf iste :) Herkes gibi bende kötülüklerden uzak Yalanlardan uzak, Iyi Insanlarin Iyi islerin yaninda, basinda olmak isterim :) Iyilikleri gördügüm an yapisirim Kene gibi valla birakmam. Severim.
Ve bugün okadar güzel Dileklerde bulunan Mesajlar okudumki, Gözler doldu.

Ve Gece oldu, duyan bilen ister özel ister internet aracılıģıyla Mesajlar geliyor, eh saģolsun Sosyal Medya otomatik olarak söylüyor, ama yinede Insanlar kutlamak zorunda deģiller :) Ya ben başka birşey anlatacaktım, bu aralar Hafıza kaybı yaşıyorum resmen. Neyse Kardeşcaģızım kendi parasını bi Notla beraber yastıģımın altına koymuş. Onun Yazisina düsüncesine Kurban olurum. Böyle kurban olurum laflarini diyemezdim Anne Baba Nene Dede vs vs hep bizlere "Siz öyle demeyin!" derdi. Ondan baya çekinirdim. Gercegi demek gerekirse icimden hep derdim ;) Simdi ise disa vurdum. Belkim Hayatta pek birşeyim yok belkim ilerdede pek olmayacak ama bi tek CANım var eger ver dese anında onun için vermeye hazırım. Canım sıkılsada üzülsemde onun yanina gidip konusmasamda onunla oturmak bile bana huzur veriyor. Bi diger Yaşam sevincim.

Not : Google Amcam bile benim Dogum günümü kutlamis :)
Not : Dogum günüm geçti ve o Gece Rüyamda Onu gördüm, aynı gercek gibiydi....
Son Not : Doktora gittim birgün sonra orda Arkadaşım calisiyordu ve geçmiş dogum günümü kutladı sonra Sohbet ettik. Özlemişim. Halbuki tek Merhabalaşırdık :)
-----
Bu Yazimi dinlemek isteyenler :
https://youtu.be/bDC
Baska Ses Kayitlarim-->
Kadina Yönelik yapilan Haksizliklar : https://www.youtube.com/watch?v=H1d99VSV__s
Hayatimdaki "iyiki"lerim : https://youtu.be/lFw
Ölüm Yildönümü : https://www.youtube.com/watch?v=3DON_YtVA7c
------
Sevgilerimle
Dileginizzzzzz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder