8 Mart 2016 Salı

Ah Kadınlar vah Kadınlar !

Bugün bütün Gün bizimmiş! Bugün Yemek yapılmazmış, Bayanlara Çiçekler verilirmiş... Dövülen sövülen Bayanlar hatırlanır ah ah vah vah edilir sonra yani yarın yine Haberlerde boy boy Kadın Cinayetlerine tanık oluruz... Hepimiz alışmışız gibi Kafamızı Televizyona çevirtmeden ay yine mi? diye salak salak cümleler kurarız... Kadınlarımız ayaklanır Evlatları için yada bütün Insanlık için... Karşı taraf buna Saygı duymaz hep söver övmek yerine... hep Dalga geçer Kadın kısmı Evde olmalı.... Kadın kısmı Gece dışarı çıkmamalı yoksa sorumlusu biz deģiliz dercesine! Çünkü Gece yada Akşam dışarı çıkan Bayan sözde yanlış Yoldadır. Erkekler düşüncesi şudur; benim Hatunum benim Annem benim Kız Kardeşim candır, Çiçektir obirlerine at gitsin. Gecemi çıkmış dışarı bide aman Tanrım azda olsa Dekolteli mi giymiş... Ozaman rahatlıkla kıza yanaşabilirler, Taciz edebilirler... Onlar bunu öyle algılıyor...!

Ama Kadınlar Günü Allahtan çok önemli o gün dövme, Taciz etme, ufak Çoçukları evlendirme... Ama ertesi gün aynısı... Böyle gelmiş böyle gitmemeli... Birgün Baba olacaksın... Birgün Eş olacaksın... Ama herzaman bi Anneye bi Neneye yada bi Kız kardeşe sahip olmuşsundur Gözünden bile sakınıyorsan obir Bayanlarada aynı ciddiyeti göstermelisin.

Şuan Dersteyim Tenefüs şuan.. etrafıma bakıyorumda Insanın nerde olması mühim deģil... Mühim olan Insan Zihniyeti.... Bazen yer gibi Bakışlardan korkuyorum...sevmiyorum...

Okul bitti Tren istasyonunda devam yazıyorum. Yer gibi Bakışlar heryerde... kötülük heryerde... Keşke kötülük yerine iyilik paylaşılsa...

Dün Dizimi izledim "Kırgın Çiçekler" ço..ok seviyorum... Kızlar kimisi Tacize uģramış utandıģından söyleyemiyor... Bi Anne var Pavyona düşmüş ama şimdi o Yoldan çıkmış normal bi Hayat yaşamak istiyor, ama herkes o Anneyi kötülüyor, dövüyor, sarkıntılık yapıyor! Bu hakkı onlara kim veriyor!

Şuan Yoldayım.. Kulaģımda Müzik "Ah Yalan Dünya" çalıyor... Sadece 1 Hayatımız var sadece tek 1 tane... Onuda ne kendimizin ne karşı Tarafın Hayatısına karışmayalım, mahvetmeyelim!

Kızlar okumalı, okutmalı kenetlenmeli... Bi Sokak Kavgası çıktıģında Polis aranmalı (onlarda gelmeli)... Eşinden dayak yiyen Bayan görmek istemiyorum! Gencecik evlendirilen Kızlarda görmek istemiyorum! Havuza/ Denize gidildiģinde yada Yolda Dekolteli giyinildiģinde yer gibi bakılmasın... Gelipte sözlü Taciz edilmesin! Bir Obje olarak görülmesin! Çok anlatılacak var çoook...

Kızlar iyilik bizden olsun... Gönlümüzce olsun... Sevgi dolu bi Yaşam sürelim.... birbirimize yardım edelim Haklarımızı bilelim bilmeyenlere diyelim, gösterelim...

Kadın Emekçi günümüz kutlu olsun!



Sevgilerimle
Diloşunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder