12 Eylül 2016 Pazartesi

Hoşgeldin :*

Hoşgeldinn canım Bayrammmm !

Bugün Gözleriniz bile Gülsün. Küslükde neymiş ?! At dışarı çabucak. Ya ben Insanlara küsemem bile. En fazla darılırım oda 2 dakikalıktır.  Ama ister en özel günde ister normal Günde sevdiklerime yada Yıllardır görüşemediklerime Mesajlar atmak, ama Kişiye özel Mesajlar Kilişesiz, seve seve yazıyorum... onlara Zaman ayırarak mesajlar yazmak gibisi yok. Ben çok sevinerek yapıyorum.
Ama bana gelen bilindik Mesajlara öyle bi kızıyorumki :) Tamam saģolsunlar beni düşünmüşlerde ama Internetten kopyalayıp bana Mesaj olarak onu atanlara ne mi yapıyorum? Vallahi Roman şeklinde Mesaj yazıyorummmda yazıyorum, oh olsun okusunlar :D Ama geri dönüşüm hoş oluyor. Çünkü heraretli yazıyormuşum en içtennn...

Tabiiki hiçbirzaman unutamadıģım Acılar var. Mesela Hastahanelerde Hastalarımız, suçsuz yere yatan Vatandaşlar Hapishanelerde, Evi barkı olmayanlar, hergün Ailesiz olmaları, Işsiz ve çaresiz olanlar... Yada Hayatta olmayanlar ve ben onları Ziyarete bile gidememem...
Allah hepimize Yardım etsin 🙇

Herzaman Yüzünüzden Gülücükler eksik olmasın! Herzaman sevin yılmayın, sevmekten korkmayın !

Herkeseeee iyimmmmi iyiiiiiii Bayramlar dilerimmmm :*

Sizi Sevioring !

Sevgilerimle
Dileģiniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder