27 Ağustos 2016 Cumartesi

Tesadüfün bukadarı!

Selam Cancaģızlarımmmm :)

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Bugün yine Hava çok sıcaktı. Kalktım. Dudaģımın üstü uçuk çıkmıştı. Zaten merak ediyordum nezaman çıkacak benim Uçuģum :) Ama Dudaģımda degilde üst kısmında çıkmıştı. Hava Insanı mayhoş yapıyordu. Hafta Sonu olmasına raģmen canım Babam Işe gitmesi lazımdı ve Gece yarısında gelecekti. Nede olsa uzak yerde çalışıyordu gidip gelmesi baya zamanından çalacaktı. Onu mutlaka evdeysem Kapıya kadar Eşlik ederim geldiģindede yatmadıysam ve Hafta sonu mutlaka uyumam beklerim onu sırf görmek için. Kapı sesi duyduģumda mutlaka bütün herşeyi bırakır onun yanına koşarım.

Sonra birşeyler yazıp karaladım. TVye baktım durdum. Yaştanmıdır bilmiyorum tek bildiģim şey bunu hep demiştim bian olacak ve bunları bilip yapacaģımdır. Bazen dedim "Neden bunlar benim ilgimi çekmiyor neden yapamıyorum?" Bununda hep Çevreninde parmaģı var taabikide. Yaşın gelmiş neden bilmiyorsun Cümleleri işte herkes duymuştur. :) Ha ne diyordum Yaştanmıdır heryeri düzgün görmem lazım ve öyle önünden geçip gidemiyorum. Aldım Elime Toz bezi Evin heryerini Dolap, Masa, Cam ne varsa sildim. Sonra Bulaşıkları yıkadım. Annem Çamaşır Makinesini çalıştırmıştı. Bi baktım Evde tek kalmışım. Bi an 5 Dakikalık Yanlızlıģın ve Sessizliģin keyfini çıkardım. Telefonla uģraştıktan sonra Çamaşırları astım. Bunlarda beni kesmedi. Buaralar Mutfaģada taktım, evet evet yanlış duymadınız. Mutfakta okadar keyifliyimki, huzur buluyorum resmen ama yaptıklarım pekte lezzetli deģildi gibi eskiden ama artık tam oturdu :) mutluyum yinede. Çünkü yaptıģım şeyler birer birer puzzle misali gibi yerlerini buluyor. Ama bide herşeyi daha dikkatli dinliyorum ve yapmaya çalışıyorum. Başkası istediģi için deģil kendim istediģim için. Ha Anneme herzaman yardım ederdim fakat bazen sanki zorla yapıyormuşum gibi geliyordu yok şunu ver yok şunu doldur :D . Buda kesmedi beni Süpürge Makinemi alıp bütün Evi süpürdüm. Sonra bizimkiler Alışverişten geldiler. Onları yerlestirdik. Evdeki Bayanlarımız  :) dışarıya çıkacaklardı. Benim nedense halen bir Enerjim vardı.

Gidip içerde hemen Renkli Kıyafetlerimi seçtim. Ama ilk defa öyle rengarenk giymemiştim, benim için sadeydi. Memlekette giydiģim bi açık mavi Pantolonum vardı herkes rengini beģenmişti ne hikmetse :). Neyse giyindim, Saçımı açık bıraktım tam benlik salaş halim. Sonra Yüzüme Yüz Suyu vs sürdüm. Hafif Rujumu sürmüşte olsam evden çıkana kadar hepsi yok oldu, Su içtim, dırdır yaptım gidi verdi Rujum. Sonra taaa Yıllar önce tatlış bi Ayakkabım var Memleketimden almıştım ve son gittigimdede giymiştim. Kahverengi Ayakkabılarım ve üstü tatlışşş Boncuklarla dolu. Kahverengi en sevdiģim Renk. Dışarı çıktık fakat, üstümde hiç Renk yok beni yansıtmıyor diye söylenmem tuttu. Keşke Renkli Bileklik taksaydım derken iyiki Kahverengi birşey giydim diyorum. Kahverengiyi çok seviyorum. Gülüyordum ediyordum herkes dışarda. Güneş Tepemde. Sonra yavaştan Gölgeleniyordu Hava.

Bi Maģazaya girdik. Pek benlik bi Durum deģildir Maģazada çok zaman geçirmek. Bazen Erkekler Tarafında bulu veriyorum kendimi. Oda Erkek Kardeşim olduģu için. Sonra Erkeklerin Bileklik bölümüne girdim. Birtanesini Elime aldım. Onu bile takabilirdim okadar güzeldiki ama baya pahalıydı ve O "Mal"geldi aklıma. Hangisini ona almıştım harbide garibim bitürlü takamamıştı ? Onu özlüyorum, özlüyordum.

Sonra dışarı çıktık. Bi Cafenin önünden geçiyorduk. Kalabalık. Gözlüklerim yok. Görmüyorum pek uzaktan. Böyle heycanlı şekilde birşeyler anlatırken, Gözümü biri çekti. Fakat böyle hissedersin ya tuhaf bir His. Anlatılmaz bu His. Farkındayım o bana bakıyor. Yaklaşıyorum. Bizimkilerine şaka ettim dedimki beni Cafeye götürün. Sonra onu fark edince Yok dedim. Ve onu duydu galiba. Sonra üzüldüm.  O beni çoktan fark etmiş olmalı ben ise sonradan. Ben onun tarafına Kafamı çevirdiģimde sandıki ben onu gördüm ne bilsinki Gözlüksüz geç farkettiģimi :) . Neyse benim onu fark ettiģimi sandıģı An Gözlerini kaçırdı benden bana bakmasada benim Izzahıma bakıyordu belliydi. Yine zapppzayıftııı. Eģer Arkadaş olmuş olsaydık gidip onu sorardım. Ne ben ona nede o bana kötü birşey demedik, yapmadık. Onu tanıdıģım ìçin çok mutluyum. Uzun zaman sonrada onu gördüģüm için mutlu oldum. Ama neden Gözlerini kaçırır bi Insan ? Bunun adı Aşkmı oluyor Adamlarda yoksa Imkansızlıģın adı mı ? Hayır ben öyle Hayal kurmuyorum onunla ilgili ama Erkeklerin Aklını okumak isterim valla. O kimiydi ? O bana güzellikleri sadece Bakislariyla anlatan ve tadina vardiran Kisiydi :) Önceki Hikayeleri okumussaniz bilirsiniz...

Geçenlerde Kaģıtlarımı karıştırken onunla ilgili karaladıģım birşeyler ortaya çıkmıştı, Almancayla birseyler karalamisim, Saat 00:25 Tarih 23.07.2010... Sunu karalamisim;
"Senin Gözlerin beni cabucak cözüyor. Ama seni cözmek imkansiz ayni Bulmaca gibisin, benim icin cok zor bi Görev, seni cözmek. Sen gercekmisin? yoksa Hayaletmi? Bilmiyorum!"
Bunlari karaladigimda farkli Duygular icindeydim cok iyi hatirliyorum.

Bazı Kìşiler vardır Hayatınızda görmesenizde duymasanızda onun hep iyi olmasını dilersin sebepsizce oda benim için öyle. O benim için en güzel Kalpli birisi olarak hep kalacak, ne ilkim ne sonumdu ama flirtlüģü bana tattırdı ve Bakışlarıyla onun sayesinde çok şey öģrendim...uyguladım... en büyüģü ise sevdim. Sevdik. Bende ona birşeyler kattım. Ikimizde gün geçtikçe Hareketlerimizden fark ediyorduk. Saygı çerçevesinde oldu bitti herşey.

Sevgilerimle
Dileģinizzzz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder