10 Aralık 2016 Cumartesi

O' nu buldum :)

Selam Canlarımmm benim, siz bunları okurken muhtemelen Yılbaşına yaklaşmışız olacak 2016yıda devirmiş olacaģız. Inşallah her gelende giden Yılda mutluluk ve Saģlık içinde olur.

Şimdi gelelim Hikayeme, ilk defa karşı Cinse nasıl sevgi ve Saygı duydugumu anlatmistim yada anlatmaya o duyguyu sizlerle paylasmaya calismistim.
Bakin Ilk Aşk demiyorum. Ilk Sevgide deģil. Karşı Cinse neden böyle güzel Duygular beslediģimi anlamaya çalıştıģım en küçük Yaşlarda onunla öģreniyorum bir bulmaca gibi çözmeye çalışıyordum...
Sonradan Insan fark ediyor nasıl birşeymiş Sevgimi adı Ašk mı yoksa Saygıdan ibaretmi?
Ben böyle şeylerde çok heycanlanırım, çok utanırım. Bu taaaa onunla çözdüģüm birşey ve hep benimle var olan bi Huyum. Heycanlandıģımda bakamam edemem, ama Göz göze geldigimde ister ilk defa olsun ister bin defa Göz Göze geleyim sanki ilk hissettigim Duygularla bakarım... Heycanlanırım... Bu Huyum hep benimle kalsın ne olur :) Bazen Buzdolabı gibi dursamda içimde ne Firtinalar olur kimse bilmez, bilemez. Gözlerimle Severim, eģer heycanım dinmediyse. Onun ve benim durumum işte öyleydi. Bana kızmış gibi söylemleri olmuşta olsa Gözlerine bakar aslında hiç öyle olmadıģını görürdüm. Gördüģüm anda hiç ona kırılmazdım. Sırf Agalık rolü yapacakya ;) Ses etmezdim. Oda Göz Göze geldikten sonra lafı anında keserdi.

Ya ben bunları o bir Hikayemde anlatmaya çalıştıģımdı şimdi gelelim onunla olan gelişmelere.
Bi kız Grubumuz var. Tanıdık hepsi. Herkes birşeyler anlatırken, bende onu anlattım. Nasıl onu Rüyamda gördüģümü sonra onun doģru çıkması, ilk onunla tattım masumca bakışmayı... Söyleyemedende bi Arkadaşca ayrılmayı. TRye geldigimde belkide yanyana gectik kim bilir? O Ailesiyle ben tek. Ben anlatirken bunlari teker teker güzel Duygularla onlarin cok duygusallastigini fark ettim. Ben bunlari yasarken onlarda dinlerken Hikayemi içindeki bütün Duygulari onlarda anliyorlardi. Birkaç Yorumlari oldular...
 Hakikaten herkesi Masumca sevin. Okadar sevinki ilk sevdigim Çocuk başka sevdiģim Adamin Rüyasina girip "Onu üzme" diyebiliyor O Kiside ben oluyorum. Beni küçük Dileģine kiyamiyor, üzülmesin diyor. Gelde buna mest olma !

Sonra kizlarinda istegiyle ve benim yine arama işine ciktim ilk sevdigimin. Ya artik dedim ben eski Müdürü aricam :) ooo daha ne etmedikki, Mahalleye soruldu. Taninmadi. Anlamistim zaten. Sonra eski siniftakilerine sordum herbiri ayri Soyad dediler. Ya sonra kizlar benim icin Faceden aradilar bende aradim her gösterilen Resime hemen "Hayir bu o degil" diyordum. Derken bile hiç çekinmeden ve düşünmeden bunu desemde yine içimde "ya oysa?" desemde "yok be degil" diyordum. Her bi Resme dikkatlice bakıyordum.

Zaten kizlarada anlatmistim, benimkisi sirf meraktan. Yoksa çocuk evli belkide Cocuklu... Yani hayir Evlide olmasaydi yine cikmazdim karsisina. Cünkü o ozaman güzeldi, tedirgin olurum. Arkadasca herzaman Arkadaslik yapardim ama baska türlü Hayir. Ben eskidende bulamadigimdan dolayi ve erkek Arkadaslarina yani ayni Sinifi paylastigimiz Erkeklere sordugumda ise, ve hakikaten utanarak sorardim, ama sirf onu degilde genellemeyle sorardim. Ama ne hikmetse hepsi "ya sen onu ne edecen, o başka Yollarda" diyip duruyordu. Soyadınıda vermiyordu. Tamam beni korumak içinde olabilirde, saģolsunlarda, bazen neyden koruduklarınıda bilmiyorum ve anlamiyorum valla. Hep böyle yazışmalara alistigim icinde Kizlara anlattim.

Kiz Arkadaslara sordugumda ayri Soyadlar vermisti. Sonra biri kalmisti bir Erkek. Cool/Rahat tavirlariyla takilan biri vardi. Trye geldigimde benimle görüsmek istemisti bir Kiz Arkadasla beraber ama Kismet olmamisti. Ona yazdim. Yine utanarak. Soyadını söyledi bzda apayriydi. Ben Kizlara dedim onlar aramaya ciktilar :) bende o Erkekle yazmaya devam ettim. Oda yine aynisini "ya ne edecen onu"vs vs. Anlatsam zaten anlamiyacakti. Şakaya vurdum. Onunda cevapları hep eģlencelidir. Yani bi Insan hiç mi deģişmez ha ! :)

Kizlar bana Resimi gönderdi. Ve Ben. "EVET BU O" dedim. Hic mi degismez. Bu Simah, bu Bakis, bu sert Bakis bu Durus. Bana bi Amca beni gördügünde ve öptügünde derdi "sensin sen Dedenin Dileģisin" derdi. Bende derdim ya atip tutuyormu filan derdim ama 2 defa Yillar sonra görüp öyle diyince inandim Amcaya. Hakikaten bazi Insanlar degismezmis. Yani Huyunu bilemem. Ama mutlaka Insanin Huyu degisir. Heleki onu kücükleyin biraktigimda ayri bi cevresi vardi simdi ayri. Ama Gözleri çok seyi anlatiyordu bana. Ama ona bakarken ve kizlarda ayni fikirdeydi Sevdigim ayniiii tipkiiii bi Akrabaya benziyorduuuuki anlatamam. Bende şakayla dedim. Bileydim bu abiye benzedigini merak ettigim dönemde onun Resimlerine bakardim :D

Böylelikle onu gördüm. Kizlarda dedi belkide oda seni ariyordur. Valla hiç sanmiyorum. Ha ama merak etmistir belki. Geçirmistir "belki" Yüreģinden beni. Kimbilir.

Gördün ne oldu? diyor gibisiniz. Ne diyimki :) sirf meraktan. O hep Yüregimde güzel biryerinde. Insanlar ne derse desin. O benim için kötü bi Insan degil. Ha Arkadasligimiz devam etmis olsaydi. Bak bakim baska islere giriyormu. Girebiliyormu? O Kulagini herseferinde çekerdim. Dirdir ederdim. Mesaj yagmuruna tutardim onu. O kimseyi üzmemeli o işlere girmemeli derdim. Yani işin acikcasi onun nasil o yerlere gittigini dinlemezdim, gidip onla konusurdum Ona yardim etmeye calisirdim. Yapardim.
Face arada giriyorum ama onu daha ismiyle aratmadim. Resmi halen Telimde ama habire bakmiyorum. Aklimda cünkü. Kücüklügü nasilsa büyüklügüde o. Hayat herkese iyi davranmiyor ve istedigi/ diledigi Arkadaslar Aile sunmuyor.

Sevgilerimle
Junior DiloşuN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder