25 Mayıs 2015 Pazartesi

Secimler 2015


Bugünlerde Secim heycani sarmistir herkesi, kim nerde verecek yada vermek istiyormu , peki hangi Partiye ? Arkadas ve Akraba arasinda Secim hakkinda konusulanlar heleki ayri Düsüncedeysek ozaman bilinki orda „ben hakliyim yok benim Partim hakli„ denilecek. Peki kim hakli ? Neden benim düsüncem degilde karsi tarafin ? Kafadan gecen deli Sorular. Sonra bide Aile yada Mahalle Baskisi var neyazikki!

Yurtdisinda Secim 8 Mayistan baslamisti taaki Mayis ayin sonuna kadar. Cok sevinerek gittim, sanki sadece bana verilen Görevmis gibi. Bazen Secimlere katilmayanlari anlamiyorum. Sen bir Bireysin, herkes gibi sen ve senin Düsüncelerinde cok önemli. Ister kimine yanlis ister herkese dogru Oyu ver ama yeterki git ve ver!

Herkes gibi benimde Yanlis ve Dogrularim var. Televizyonda Haberleri izlerken, Gazetelerden Haberleri okurken Hissettigim o Duygu beni sürükledi Sandik basina. Haberleri izlerken oturdugun yerden cok kolaylikla izliyorsun, Atesin düstügü yeri, bian senide etkiliyor nede olsa Insaniz, bian yakiyor Gönlünü.
Ya sonra? Fark ettim herkes Evli Evine Köylü Köyüne gidiyor. Kolaymi bukadar?
Tabiiki bukadar kolay olmamasi lazim, ama bu benim icin öyle. Neden Balik Hafizaliyiz? Neden yakilan canimizi hatirlamiyoruz? Hic tanimadigin Insanlari Tvde izliyoruz, onlarin Maden Ocagindan Baba yada Evlatlarinin Cesetlerini cikarirken. Bazilarimiz ya benim Aileme gelse diyip hüngür hüngür agliyor kimisi ise kendi/Ailesini düsünmeden sadece o Tabloya agliyor... Iki farkli Duygu olsada Gözlerimizden akan Gözyaslari hep aynidir...

Sunu demek istiyorum; Bi Secim hakkin var sadece oda tek derdini düsünüp öyle Hareket edilmemeli. Liderlikte kim var ? Dünden Bugüne iyimi ? Is kazalarinda azalma varmi? Yolsuzluk? Ya güzel Agaclarimiz halen varmi ? Engelli Vatandalarimiza yönelik halen engel olan Olaylar varmi? Hepimizi (her Insani) ne Cinsiyet ne Dinimizi karistirtmadan ayni özenle davranacak mi ??? Vs vs vs …

Sen Keyiflisin diye Issizlikleri, Komsunun herzaman ac yattigini, Coluk cocugun halen Disarida Park yerine Mendil satmalarini, Sana belkim degil ama Haberlerde izlenilen Haksizliklarida UNUTMA! Masumlarin öldürüldügünü/öldügünüde!

Bunlari düsünüp sonrada Vicdaninla tek kal... Ileriyi düsün... Gelecegini düsün...Ve Sandik basinda Görev yapacaklarimiza kaliyor is, ne olur Adaletli davranin!

Ve sakin Para icin hic istemediginiz Patiye oyunuzu vermeyin! Birakin cebinizde Paraniz olmasin ama Basiniz herkesin icinde yolda giderken dimdik dursun, budaha önemli !

Aslinda Politikada söyleyeceklerim sayacaklarim Isyanlarim okadar cokki ama budefer bukadar olsun... :) 

Umarim Elektiriklerin oldugu bi Secim Yili olsun, hepimizi kucaklayan seven sayan bi Parti secilmesi dilegimle...

Sevgilerimle
Dileginiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder