24 Aralık 2017 Pazar

Aşk Oyunu

Şuan birseyler yazmak istemis olsamda,
Kalbim kipir kipir.
Karnimda Kelebekler.
Sayfa bembeyaz bomboş.
Sayfa bana ben Sayfaya bakiyorum.
Nerden baslayayimki anlatmaya?
Nasil kurayim cùmlelerimiki?

Uzun zamandir bòyle hissetmiyordum...
Kalbimin ritmini haberi olmasada degisteren biri var...
Bi ara kendime kùstùģùm...
Insanlara darildigim...
Daha doģrusu Insanlara kuškuyla baktıģım...
Beni ùzerlermi ? Yoksa buda mi yalan eder bana?
Masuscuktan sevip gibi yapip sevmezse?
Ya boş zamanini doldurmaksa niyeti?
Ya sevmiş gibi yapipta birden bire 'bye' derse?
Artik Aşka inancımı kaybetmeye basladigim anda çıkı verdin...
Belki hiç 'BIZ' olmayacagiz ama bana Aşkın, heycanın var olduģunu ve bunlari yasatmaya benim için yeniden Hayatin dogduguna inandirmaya geldin, kimbilir...

Aģzıma Kenan Doģulunun "Aşk Oyunu" takılı verdi...
Aşk Oyunu buna derlerrrr gùzelim Seçmelisin 1iniiiii...
Sonra Akşamında bi Dizi... Istanbullu Gelin adında.
Başroldeki 2aşık olan Kişilere bakarken, aşka tekrardan aşık oldummmm...
Başroldeki Bayan Gòzleri sadece Aşk diyor obirşeyler halolur der gibi bakışları...
Benim mutlu bakışlarım... "işte bu benim"
Buyum ben "Sevdiģinin yanında Aşktan başka birşey beklemeyen. Hergùn yeni tanisircasina aşk bakışlari atan..."

Bu iki gùzel şeyin ardından bende tabiiki Cesaret geldi, bòyle hep durup durup Hayatı beklemez olmazdı...
Bazı şeyler kendiliģinden geliştikten sonraaaaa, ona yazdım.
Yazdım derken harbi sadece bi Yazı, başka birşey deģil.

Ve Rùyalarıma girdigi icin kalkip kalkip bakiyordum gòrdumu ne oldu diye... Gòrmùş. E cevap? Daha yok.

Sabahin 3ùnde sonra 4 simdi ise 5 habire kalkmisken, artik yatamazdim... Gòzler cin gibi...

Bi bekleyiş :)
Ne olursa olsun bunları tadmak çok hoş...
Ne olursa olsun bunların olmasina izin vermem çok gùzel...

Mutluyum...
Saat 6...
Aşk Oyunu dinleyip... sonra kalkip, Evi temizleyecegımmmm...

Sizede Gùnaydinlar yahu...
Dileģin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder