11 Ekim 2015 Pazar

anKARA

Bugün 10 Ekim 2015... Yer anKARA Insanların katledildiği bir Yer, bugün onlar Barış için ordalardı bugün onlar Evlerinden çıkarken Barış umuduyla gitmişlerdir oraya. Bugün onlar sevdiklerine belkim sarılamadan çıktılar Evlerinden hepimizin niyetine Barış yürüyüşüne.

Bugün Sabah kalktıp ve Türk kanallarında birşey olmadıģını fark edip Alman Kanallarına geçtim Saat 12ye geliyordu. Haber kanalını açtım nedense... Haberler başladı ve kötü Haberi orda duydum, gördüm Görüntüleri... Başımdan aşağıya kaynar su dökülmüşe döndüm.... Sonra hemen o Haberden sonra kapatım TVyi... bi 15 dakika Gözümü kapatım... Neden? Neden dedim???? Neden Insanlar birbirini katleder oldular? Anlayamıyordum böyle Olayları anlamakta istemiyordum. Çünkü haince yapan bu Saldırı kim tarafından gelmiş olsada olsun onların Karektersiz Düşüncelerine bürünüp bi Akıl yürütmek istemiyordum. Orda Ölen Insanlar, geride bıraktıģı Aileleri kaldı. Katletmek bi Çözümmü? Nedir bu Vicdansızca Planlar????

Sonra aldım Elime Telefonu açtım Interneti, öyle okudumki bogazımdaki Dügümlerle Yorumları, Din farkıymış, Irk farkıymış, yok "oh olmuş" muş! Ben Politikadan anlamam, bunu yaparsam şu tarafı kazanırım yok bu yanar döner bilmem. Kesin benim gibi bilmeyen Insanlarda vardır ve bende olan Vicdan herkestede vardır. Orda kim neden ölüyorsa unutmayınki onlarda senin benim gibi INSANdır. Illaki Akrabamiz, Arkadaşlarımız yada kendimiz yaşayınca mı? Yoksa Ateş düştüģü yeri yakıp yıktıģı Zaman mı" ahhh larrr vahhhhlarrr" diyelim?!

Ama velakin Politikadan anlamasamda oraya Ankaraya bakan bir Devlet büyügü (!) Orda öyle bi Yürüyüş toplanacaklarını biliyorlardı (!) Bunları önleyecek şeyler yapabilirdi daha çok Güvenlik organize edilebilirdi!!!
Ha bunlar yapılmadımı ha okadar Insan öldü ve Yaralımı ha ozaman TV TV gezip Başsağlığıda dilenmesin! Ha yapmadınmı TVye Yayın yasağı ha Sosyal Medyaya Yasak koysanız ne olur koymasanız! Kötü haber çabuk yayılır, Dünya konuşur, Telefonlar açılır Arkadaşlarının haberlerini almak için!!! Bunları önlenebilinirdi! Barış isteyenlere Koruma verilebilinirdi! Binlerce Kişi ağlıyor şimdi! Bugün silebilirsin onların Göz Yaşlarını peki yarın? Ogünde yanında olabilecekmisiniz? Peki ölen Evlatlarını geri getirebilecekmisiniz?!

Senin Çocuklarını sarıp sarmaladıģın iki Kolun varsa unutmaki onlar diye nitelendirdiģiniz Insanlarında var! Kimseyi ayrı tutmayın. Hepimizin sevinçleride Acılarıda yaşadıklarıda aynıdır! Aynı Dünyadayız!

Artık zaman birbirimize yardım etme zamanı, ayrı Irkta, Dinde, Abadette ayrı olsa "Hepsi Allahın Evidir" bunu sakın unutmayın!
Ve lütfen ne olur ama ne olur KAN vermeyi unutmayın! Artık Can pazarı görmek istemiyorum.

Başımız sağolsun...

Sevgilerimle
Diloşunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder