12 Ocak 2016 Salı

Hayatimdaki "Iyikilerim" 2

Selam Canlar,

Hayatimdaki "Iyikilerim" Hikayeyi okuyaniz varsa buda ikinci Bölümü, madem istek alindi baslayalim, bi kac gün üstüste aklima geldikce yazarim, Kafam karman corman olmadan ve Cümleleri yanlis telaffuz etmeden sizlerle bu Hikaye bulusur.

O Kisiyle söyle tanistim. Nerde olabilir ? Evet, Okulda :) Ben yine herzamanki gibi kendi Alemimde oda söyleki, yeni bi Okuldayim onuda gectim daha galiba 2. Yilim Yurtdisindayiz, yeni cevre, yeni Kisiler, degisIk Kültürler ögreniyoruz... Kafa yeni bi Dil ögreniyor hem Dersi anlamaya calisiyor. Ve konusamamak, yada konussakta karsi tarafin anlamamasi ve TRden gelen ölüm Haberleri, kimsenin burda olmamasi beni baya kücük yasta yipratmisti hemde cok. Ben kilo aldikca almistim ama bayaaaa öyle böyle degil, eski Resimlerime bakarken "Yuh be" diyorum :)
Ama bu Cocuk beni böylede begenmis valla nasil oldu bende anlamadim. Okula alismaya calisirken, o Okulda birsürü Türkler vardi ve yanyana gelirlerdi, ben pek "Vay bende burdayim, durun simdi beni dinleyin, bana bakin" diyen Kisi degilim halende öyle, hani herkes önümden gecsin ister Basariya erken kossun, ne ederse etsin, beni pek kimse fark etmesede olur, yani cok ilgi ceken seyler yapmam ister Konusmamda ister Hareketimde yada yapmamaya calisirim. Zaten Göz önünde olmak isteyenlerde bol Meydanı onlara birakiyorum :) Bende Arkadaslar araciyla onlarin yanindaydim, ve bende söyle birsey var, bi yerde yeniysem oraya alismak adepte olmak biraz uzun sürüyor, pek kim geldi bu kim su kim hic beni ilgilendirmez :) Neyse ordayim Hava azcik Soguk. Söyle düsünün Sisko bi Kiz, bide üstünde ondanda Genis ve kalin Kocuk, Kocugun Sapkasi Tüylü, sonra Sisko oldugu hic belli olmuyormus gibi Saclari At kuyrugu yapmam aman Allahhiiiimmm :D Yani bi "Ayi" düsünün onun gibi birsey gibi dolasiyorum etrafta, ozamanlar. Yahu megersem onun önünde duruyormusum, baskasiyla konusuyordu, ayyy tam komik bi Durum, ben ise tamam oda normal birsey aslinda Burnumu temizliyordum, ve o An onu fark ettim. Icimden kiziyorum diyorum "Lan bu salak niye bakiyor, hic mi Burun temizlemeyen görmemis?" ama öyle degil mi ? Ben cattim Kaslarimi bakiyorum ona, ama oda dalmis ama baya ve bana bakiyor. Ama anlamadigim Arkadasi ne anlatiyorsa, onun dedigine mi dalmis ve Gözü sadece öylesine bana dönüktü yada bilmiyorum.
Sonra Siniflarimiz yan yanaydi, ama ben yine hicbirseyden habersiz bunu cok sonradan ögreniyorum onu dahada fark etmeye basliyorum. Oda ayni sekilde beni. Cok konuskan, cok komik seyler anlatan,Kizlarin Gözdesi, resmen Cocugun icine düserlerdi ve ayni zamanda Erkeklerlede iyi Arkadasligi ve Dostlugu olan. Valla nasil fark etmeye yada daha dogrusu nasil bi Bag aramizda kuruldu hic bilmiyorum desem. Artik Bakismalar baslamis, cogalmis, dogal olarak onun hakkinda birsürü Bilgi toplamak istiyordum, ama cok sonralardan merak etmeye basladim. Oda ayni sekilde bizim gibi belkim bi kac Yil daha önce Ailesiyle Yurtdisina gelmis. Siniflarimiz yanyana,Tenefüz bitince, iki Sinifta Hocalarimizi bekliyoruzki Sinifimizi acsin ve Derse baslayalim. Ama oda bende gün gectikce Sinifin Kapisinda beklemeyi daha sever olduk. En güzeli kimselerin anlamadan bakismamiz, birisi gördügünde oda bende Kafalarimizi cevirirdik baska Yöne. Acilamadik belkim ama birsey vardi bizi birbirimize baglayan. Onun yanindaki Kizlara hep Saygiliydi, sevecendi ama beni düsündügü icin dahada onlarla konusmayi azaltti. Ama beni pek rahatsiz etmezdi, Kizlarla konusmasi yada sakalasmasi. Ama bazi Kizlar vardi Cocugun icine girecekti resmen, iste ozaman icim kipir kipir ve oraya bakmamaya gayret ettim. Cünkü O "benimdir" kimse dokunmasin diyemezdimki... Cünkü ikimizde birbirimizin "hic" birseyiydik. Baska Kizlardan pek kiskanmazdim cünkü benimde Erkek Arkadaslarim var, birisiyle Ders hakkinda konusurduk, yada baska Olay anlatirlardi. Belkimde baska Kizlari kendim gibi bildigim icin, karsi taraftaki o sinsi Kizlari görmedim, yada ondan hoslansalar bile fark edemedim.Çünkü her Erkeģe başka Gözle baktıklarını anlamamış ve zannetmiyordumki, varmış öyleleri. Yinede önemli olan sadece beni görmesiydi, ona Kizlarla yada Hayatiyla alakali bi Yasak koymadan, ona Sirt cevirmeden, onu bogmadan, onu oldugu gibi kabul etmem, galiba onun bana dahada baglanmasina sebep olmus olacakki, ben Catik Kaslarla ona bakmadan, yada Gözlerimi cevirmeden o kendi kendine yanindaki sinsi Kizlardan uzaklasmaya baslamisti. Yani konusmaya devam ettide dedigim gibi o ayri tip Kizlarla pek ilgilenmiyordu. Aramizda 4 yada 6 Yas farki vardi yanlis hatirlamiyorsam. Tabii bende hareketlerim onun gibi yanlis olmasada Erkek Arkadaslara daha dikkatli ediyordum. Benle konusanlara heleki o bakiyorsa pek konusmamaya calisiyordum, nede olsa aramizda müthis bi Elektirik vardi. Ama tabii bunu ikimizde Yürekten isteyerek yapiyorduk, oda bende kaptirmistik Gönlümüzü birbirimize sadece bakismakta olsa...

Bizim Sinifa gelirdi, dedim ya cok konuskan ve herkesle iyi gecinendi ama hakikaten herkese bi Insan iyi olur mu? O öyleydi :) Beni görmek icin bizim Sinifa gelip tanimadigi Kisilerle konusurdu, bana bakardi, ama herkesi konusmalariyla güldürürdü. Sonra dikkat ederdi kendi Hocasi geldiyse hemen Sinifina gecerdi, yada arada Hoca onu yakaladiginda sey derdi "Bunlar bizim kücük Ögrenciler onlara sussun diyordum" diyordu Hocaya, Kücük derken beni ve benim Siniftakileri kast ediyordu. Hocayida güldürürdü, biraz haylazdi hani kendisi :) Bi Insan hep mi gelir yanima ? :D Ben gibi bi "Ayi" ya :D Sonra zayifladim vs ama bu Cocuk harbi bende ne buldu? Bende bilmiyorum, oda onda sakli, gardas. Ve Ayrilik geldi catmisti, Sinifimizi degistirdiler, artik yanyana degildik. Ama o orayada gelirdi :) Cok hosuma giderdi. Hatta bizim bi Dersin konusuda Resimdi, bende kendimce Resimi sulu boyayla boyalamaya calisiyorum, Ayaktayim, Siniftakiler Kafayi yemis heleki Erkekler kosusturuyorlar Sinifin icinde, ben koydugum Suyu düsürmesinler diye paniklerken, Hocam Kafayi yemis halde kiziyor.  Ve kim geldi Sinifimiza yeni yeniden :D evet yine "O" , budefer bi Erkek Arkadasiyla gelmis dersi bosmus ve bütün Hocalarla iyi anlastigi icin Hocamiza kendi Durumunu anlatiyor ve bizim Sinifta bir Ders bile olsa kalmak istiyor. Kimin icin? Evet benim icin. Ama Hoca Sinifin karmasIkligini göstererek sevdigime olmayacagini acikladi, oda bende üzüldük tabii. Ve Sinif Kapimizi kapamisti Hocamiz, o disarda ben icerde kalmistik.  Kapi kapanirken bana bakarak ve basini sallayarak sanki "yine olmadi" der gibiydi. Harbi bu Cocuk benim pesimden baya kosmus, bunlari yazarken birdaha fark ettim :)
Onun calistigi yerden gecerdim Arkadaslarimla bilerek. Bi kere yapmıştım öyle Göz Göze geldik Mahçup gibi bakıyordu, galiba pek sevinmemişti ordan geçtim diye o çalışırken yada iş yerindekilerine belli etmek istemedi.
 Sansmiydi yada hissetmek mi bilmiyorum ama Okula giderken bazen o önümdeydi bazen Arkamda, bi aralar Kiyafet renklerimiz ayniydi, mesela benim Tshirtüm beyazsa onunda atiyorum Pantolonu beyazdi.
Bikeresinde Bisikletiyle bana azda olsa carpmisti ve gecmisti, ama üzülmüstü, hani neyin var der gibi, ama yahu Insan bari sorar, neyse.
Daha onunla yeni seyler keşif ederken ve mutluyken Rüyamda gördüm ikimizde ayni Dersteyiz ayni Spordayiz, bi kalktim okadar mutluyumki, seviniyorum, diyorum "Ah Keske öyle olsa ya". 
Sonra Bakismalar yavas yavas bitmeye baslamisti, birbirimizin yanindan gecerken bile bir Pismanlik vardi, ayni seyleri yani o hissi kaybetmemistik ama nedense bi türlü konusmadik, acilamadik ondan bi pismanlik. Ama ikimiz baya direndik ve ikimizde sanki Iliski yasar gibi bi hal vardi. Ne El ele tutustuk nede öpüstük, ne garip degil mi ? Bunlari yasamadan Gönülden baglanmak... ve iki deli Aşık gibi sırf Gözlerinin içine bakmak uzaktanda olsa. Ve bazen utanmaktan yada Heycandan Gözlerimizin içi gülerken Kafamız aynı anda başka yöne çevirmemiz? Aşkmıydı ? Gelip geçecek olan. O Yaşlarda bilmiyordum bilemezdim. Ama herşey gibi onunda bi "SONu" vardı. Tek bilmediģim bu SON mutlumu yada hüzünlümü bitecekti?!
 Bakismalarimiz bitsede yavas yavas yine Sans bizi buldu, Rüyamda gördügüm An aynisi oluyor ve ayni Sporda ayni Dans kursunda beraberdik. Benimle Dans etme sansimiz olmasina ragmen etmemisti, üzüldüm o an. Belkimde benden bi Tik beklemisti... Hakliydi belkide...
Bi Dersimiz nedeniyle onlarin yan Sinifindaydik, bilerek Pencere tarafina gecerdim, oda bana bakardi, bende ona, sevdigim Sinifa en son girerdi, hatta Hocayi bile Sinifa koyardiki, Kapiyi kapatirken bile bana baksin diye. Yani Isyan yada Pismanlik kalsada icimizde yinede birakmadik birbirimizi. Ama onun Sinavlari baslamisti ve yavas yavas gidecekti Okuldan. Cok Dua ettim onun icin. Rüyamda gördüm o gidiyordu onun Ismisini bagiriyordum onun arkasindan, benim Elimi tutup "Benim gitmem gerek" dedi ve gitmisti kalktim Gözlerimde Yaslar. O aralar üzülüyordum nede olsa gidiyordu, belkim Okulu Isi önemliydi tabiiki onun icin, bi yandan Sinavlari iyi gecsin diye Dua ederken bi yandanda kalsin istedim... Biliyorum bencil bi Düsünceydi.
Yanimdan Arkadaslariyla gecsede artik hep Arkadaslariyla beraber Adimin bas harfini "Di", "Di" diyorlardi. Valla ne Alaka bende bilmiyordum. Son günlerinde ona acilmak istedim, ama hep Arkadaslari yanindaydi ama o Cesurluk yoktu bende ve sonra cekindim, cünkü ya benle baskalari Dalga gecseydi? Ya peki bütün Okuldaki Türkler duyup verveleye verselerdi ? Bunu istemezdim, dedigim gibi kimse Arkamdan konusmasin isterim. Beni kimse fark etmesin bile :) ... Ama bi yandan o Adımı ondan bekledim. Sonra Sinifimda bi Kiza acilmistim ben Aşık oldum diye, komseye söyleme ama, sonra bazen Internetten yazıştïk, ben masumca Duygularımı yazarken Siniftaki Kiz Arkadasima megersem en iyi Arkadasida yanindaymis bizim Siniftan, sonra bi Türk Arkadasimin kulaģına gidiyor, oda aynı Sinifta yavas yavas ortalikta birsey olmamasina ragmen Dedikodular çıkınca bakmayi da frenledim. Mecburdum.
Sinavlari geldi gecti, ve Balo günü ben Okuldan erken cikarken onu gördüm, SIK giyinmis, Kravat vs... Bana bakiyor ama Gözlerimiz hüzünlü, nede olsa orda onu son görüsüm...
 Birkaç Yil gecmis üstümüzden disarida gördüm, bi Kizla Elele. Benim Gözler o aralar berbat, Gözlügümde yok. Karsimdakileri pek görmüyorum yani ayirt edemiyordum kim kimdir diye. Hos halen öyle, ama simdi Gözlüklerim var. Ama karsidan fark ediyorum Elele birileri geldigini. Ve onlar birden bire yavaslamaya basladilar, ve Suratini gördüm onun, Kizin Elini birden birakti beni görünce. Kiz birden tedirgin oldu. Ikiside bana bakiyorlar, bende onlara ve anlamaya calisiyorum. Onu fark ettikten sonra bakmamaya basladim ama kötü oldum. Sonra fark ettimki ben Yoluma devam ederken bana bakiyordu. Sonra onlarda ilerlediler. Kötü oldum, üzüldüm, sonra  "Dilek sen ne kadar salaksin, Cocuk seni aldatmadiki, hic birbirinize Söz vermedinizki niye üzülüyon" kendi kendime birseyler söylüyordum. Dogal diyordum, böyle seylerin yasanmasi. Sonra niye kizin Elini birakti beni görünce diye deli Sorular geciyor Aklimdan. Belkimde tesadüftü olamazmiki?... Ama öyleydi ne ben ona nede o bana umut vermemistikki. Hersey normaldi bi yandanda dogruyu anlamis olsam bile bi yanim kiziyordu nasil beraber olmuslar bilmesemde, söyleniyordum yine kendi kendime bana acilmadi gitti kime acilmis....Sevgili yapmış.
Sonra bi kac defa ben baya degistikten sonra dış görünüşümle karsi karsiya geldik, ben tanimamamizliktan gelmistim, yada utanmistim iste niye bilmiyorum. Kafam önümde. Ben bakamazken onun Gözleri bendeydi.
 Sonra ben Okuldan cikmistim. Insan kayniyor resmen. Bi an onu fark ettim, yine Kizlar yaninda onunla konusmaya calisiyorlar, Kizlar kendi aralarinda gülüsüyor. Onu fark ettigim an ona bakmadan önünden gectim, o beni fark ettigi an cok tatliydi, benim Kafam ona dönük olmasada, Göz izasinda fark ediyorum, beni gördü, önce tanimadi, Kafasini cevirdi, sonra bi heycanla hizli bi sekilde Kafasini bana cevirdi, bakti ve Kizlara bi Mesafe koydu...
Sonrada hic görmedim, hoş yanimdan gecmis ama ben fark etmemissem oda ayri bi Konu. Çünkü Okullarimiz çocukken degismisti, o bazen gördügüm anlar hep Dışarda, çarşıda oldu.

Yani niye bana açılamıyorlar sorusunu kendime sorduģum zaman bi Cevabım yok. Beni sevdiģini bilsemde bana açïlamadan kendi Yoluna gittiler. Belliki bu Konular beni hep aşıyor, sadece bildiģim bunlara Kafa yormadan gittiģim Yollarda beni seven hep çıkmıştır yada yazılarında baya belli etmiştir... Erkek peşìnde deģilim ve başka bi Havam varmi bilmiyorumki beni baska Kizlardan ayiran ne var? Hakkikaten bilmiyorum. Bende ne buldular, tamam iyi birisiyim, ama Gülüşümden mi etkilendi, yada başka birşey onuda bilmiyorum. Bu işin yanı bunları bilmeden yola devam ederken hep iyi Insanlar çıkması beni çok mutlu etti. Inşallahda böyle hep devam eder.

Ondan dolayı anlattigim bu iki özel Insanı çok severim, ha Yillar baya geçmiş üstünden kim nasıl Kisilere bürünmüs ister iyi yada kötü bilemem, hic bir haberim yok, olmasinida pek istemem. Onlar o Yillarda yasanan çok güzel seylerdi, ha Arkadaş olarak belkim kalsaydık ozaman ikisiyle halen iletişimde kalmayi isterdim, bilirimki ben yanliş yöne giderken onlar beni durdururlardi, üstüne firçada çekebilirlerdi. Ikisinin özelligi dürüstlügü, masumlugu, herkese Saygililardi ve kiskancliklariydi. Tabiiki ikisini aynilastirmadim, aklim obirisinde diye burdaki Cocuga o bir ilk Siniftaki cocuk gibi Hayal edip sevmedim. Ne kendime ne ona bunu yapamazdım.

Gelecek Yillar ne gösterir bilmem ama kismetim cikar cikmaz fark etmez, ben hep ben olarak kalacaģım... Ama beni bulan iyi Kìşì olsun ve bana açılsın, açıldıktan sonra bak ben ona neler yapıcam :D

Onları çooook sevmiştim. Mutlu olsunlar benim tatlılarım.... umarım birşey atlamamisimdir Hikayede.

Sevgilerimle
Diloşunuz ;)

......
Videolardanda dinleyebilirsiniz! Işte bunlardan birkaçı :

http://youtu.be/_-L5yo_GSGs

http://youtu.be/tQsBzpkM_VA

http://youtu.be/H1d99VSV__s

8 yorum:

  1. Duygular önemli, insan okudukça yaşıyor zihninde..
    Acaba o zaman kaç yaşındaydın ?

    YanıtlaSil
  2. Hmm cok gencmissiniz oda 16 yada 17 yaslarindaydi demekki..
    peki ondan sonra sevdiğiniz yada sevebileceginiz biri cikti mi hayatınıza ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevebileceģim çikmadi, çünkü sevebilmek derken, ya başka bi Kisiyi unutmak icin karsi tarafi insan sevebilmeye dener, sevmeye çalişir... benim icin anlami budur, ondan olmadi.

      Ama sevdiģim Kişi oldu tabiide.

      Sil
    2. Bazen hayatin mecburiyetleri engel oluverir kaderle..
      Unutmanın zor olduğunu bile bile unutmanın pençelerini yaşar kalbimde ve kalbinin en derinlerinde..
      Sevmek bir kişiye mal olmamalıdır, Hayatin devamlılığı niteliğinde yeni rüzgarlara yelken açmalı, ve her mücadeleden dersler çıkartarak hayatına açtığı yeni sayfalarini daha güçlü yasamalidir.

      Sil
    3. Döktürmüşsün...
      Evet, doģrudur yeni Sayfalar acilmalidir , baslamalidir, ister isteyerek yada istemeyerek gün gelir yeni boş Sayfa yazilarla doluverir ister içinde hüzün ister sevinç olsun...
      Hiçbirşey unutmaz Insan, güzelide kötülügüde, bi Kişiyi Aklindan yada Yüreģinden atmak için pek çaba etmemek lazim,düşünmemeye calissan bile güzeliģi belkim gicik Anilari hatirlar ve aslinda bi Kisiyi hiç unutmak istemezsin o senden vazgeçmiş olsa bile sen onu onsuzda sevebilirsin, sevmek kimseye zarar vermeden uzaktan sevmek.

      Sil