29 Ocak 2016 Cuma

Para olsa ya sonra? (2/2)

Selam Canlar,

Bu Hikayenin birincisini okuyanlar konudan haberdarlardır. Eģer Param olsaydi diyordum gerçekten Tek Taşlara yada Markali Eşyalara özenirmiydim satın alırmıydımki? Yoksa param yok diyemi yok Gözüm oralarda yok diyorum?! Kendimi biliyorum, Paramda olsa öyle şeyler sadece Gözlerimin Pırıltalaşmalarını saģlar, ama onu almak istemezdim, çünkü onu almak yerine Elinde duracaģına yada Hava atacaģına yada Gözünün Pırıltamasına, bi Insanın Hayatını kolaylaştırabiliriz. Bir Insanın Gülümsemesiyle Pırıl pırıl olsun Gözlerim Yüreģim!

TRdeyken herkes birbirine yardım etmeye çalışırdı... yani herkes olmasada... ama Parası olupta yardım etmek zorunda deģil kimse ama yinede hepberaber mutlu olmak varken? Yanlız yemek?
Bizdende daha Yoksul Kişiler vardı, Arkadaşlarım... Annem Okula daha asılmamın gerektiģini anlatıyordu bana, onların çektiģi Hayatı çekmeyin diyordu. Çocuksun anlamıyorsun...

Sobanın yanında bir Kış Günü oturmuşuz etrafına Babam Kestane getirmiş... Sobanın üstüne Kestane Çaydanlïk ne ararsan var... Bi Huzur var... herkesin kendi Odası yada Yataģı yok belki, ama yaslanacaģımız bi Omuz var, Kapımızı kitleyeceģimiz bi Evimiz. O Evim benim bu Dünyada ennnnn güzeli en şahane...ama sadece benim Gözümde. Hastane Hikayeye göz atanlar bilir Kardeşlerimsiz yiyememiştim o güzelim Gofretleri. Sadece Kardeşlerim içinmiydi bu içimdeki Çıģlıklar? Öyle olsa normal. Paylaşmayı öģreniyordum Ailemden, Elinde azda birşey olsa onun azcıģını ver be Karşı tarafa diyenlerden benim Ailem. Ama verdiģin Eşya/Yemek/Para ne olursa olsun Gözün kalmasın. Eģer Yüreģin rahat etmezse verme, lazım deģil. Insanların Gözüne gözüne sokacaksanda verme.... Yurtdışına geldik, Misafirliģe gittiģimizde Akrabalar bi Moda tutturmuştu her Yılda 2 yada 3 defa Mobilyalarını deģiştirirlerdi. Hep yenilerini alırlar diģerlerini / eskilerini ya Depoya kaldırır yada Internetten satış yaparlardı eģer kimse almazsa bize sorarlardı; bizimde ihtiyacımız vardı, satın alırdık, Trdemizdede burdada Eşyalarımız yeni birinci El deģildi, yok pardon TRde 1.Eldi fakat baya eskimişti bizim Koltuklar vs vs. Ama yinede bunada Şükür. (Tabiki çok sonradan bazı Eşyaları 1.El yeni aldık, ama halen 2.El Eşyalarımız halen bizde). Ama en çok şuna darılmıştım Kardeşime Araba getirmişlerdi ben Kardeşime getirdikleri Hediye için okadar mutlu olmuştumki... Kardeş ayrıdır candır. Kutuyu bi açtıkki eski bi bozuk bi Araba, sanki Çöpe atmaya kıymamışlarda bizim Eve atmışlar gibi... Kardeşime belli etmedim ama Odaya attım kendimi aģladım... Annem Babam saģolsunlar getirmişler size diyorlardı, biliyordum onlar bize yinede Sevgiyi aşılıyorlardı. Sonrada Elimizle yetinmeliyiz diye düşündüm... Insanları Paralar çoook Paralar harbi bukadarmı deģiştiriyorlardı?!

Yurtdışına geldiģimizde azda olsa artık eskiye ziyaden Muzlar, Çukolatalar rahatlıkla yiyebiliyorduk. Akrabaları düşündüm Arkadaşlarımı, yememeye başladım. Yiyemedim ya böyle tuhaf bi aģırlık çökmüştü Bogazıma Yüreģime. Işte artık anlıyordum, benim birşeyler yapmam gerek. Dışarda olanlar var belkide Ailesi olmayanlara Ailesini geri veremem onlara ama onlara Arkadaş olabilirim bi Yoldaş ve Yardımda bulunup azda olsa mutluyum hissi uyandırmalıyım onların Gönlünde. Onlarda yiyebilmeliler istediklerini, aynı şekilde alınmalı Eģitimler.

-Çocuk Esirgeme Yurtlarına gitmek istiyorum, onları baģrıma basmak istiyorum. Oyunlar oynamak istiyorum. Hediyeler vermek istiyorum. Beraber Yemekler yapalım istiyorum. Baģırarak Şarkılar söyleyelim, bana bütün Nazlarını yapsınlar.
-Huzur Evlerini ziyaret etmek istiyorum. Ellerini öpmek istiyorum. Belkide Çocukları niyetine sevinsinler beni. Onlarla sohbet edeyim, bence anlatacak çok şeyleri vardır.
-Kadına Şiddete Hayır adlı Projede küçük bi yerimde olsa orda olmak isterim... Kızlara önem verelim! Onlar adına kendim adına belkide gelecekte Junior Dilekler ve bütün Kızlar adına orda çalışmalıyım.
-Ennn uzaktaki Köylere hani Yol olmayan Yerlere hani bi Baba Çocuģunu Hastahaneye götürmek için taaa Şehire gitmesi lazımdı ya sonra Evladını Cansız Bedenini halen Sırtında alıp Kışın ortasında yürüyordu ya işte o Babanın Feryadı acısı halen Yüreģimde... hiç gitmedi, tabii bunlar  sadece TVde gösterilenler. Ya peki Kulaģımla işittiklerim? Ya peki hiç görüpte duymadıklarımız??? En uzak Köylere Hastahaneler yapmak istiyorum yada Saģlık Ocaģı. Inşallah Param okadar fazla olurki Hastahaneler yaptırabilirim.
- En uzak yerlere Okullar yaptırmak istiyorum. Bütün Anneler Babalarla konuşup Çocuklarını Okula göndermeleri için ikna etmek istiyorum. Çocuklarla beraber Uniformalar Ayakkabılar almak istiyorum. Hepsiyle tek tek ilginerek almak istiyorum. Defterleri Kitapları beraber kaplamak istiyorum.
- Dışardaki çalışan Çocukları tek tek toplamak istiyorum. Paradan önce Egitimin önemini öģretmek istiyorum.
-Lokantalar önünde yada Oyuncaklar önünde durup yemek yiyemeyenleri Oyuncaklar yerine Elinde Iş Eşyaları olanlara Yemek ve Oyuncaklar almak istiyorum.
- Yaralı kimsesiz olan Hayvanları derhal Veteriner göndermek isterim.
- Egitime önem veren Kurumlarda olmak isterim.
- Her Bebeģin her Çocukların Aşılarına önem veren yerde olmak isterim, gerekirse Kapı Kapı gezer bunun önemini anlatmak istiyorum Ailelere.
- Tek Ramazanlarda deģil elimden geldikçe Ailelere Yemek / Erzak daģıtmak istiyorum.
- Birkaç Çocuģun Eģitimini üstlenmek isterim.
- Iş Kazalarına/ Cinayetlerini SONlandıracak birşeyler yapmak istiyorum.
-Para almadan Çocuklara elimden geldiģince Dersler göstermek (mesela okumak, yazmak gibi) istiyorum.
- Bütün Yıl saģlıģım iyiyse Kan baģışında bulunmak istiyorum ve bunun önemini herkese duyurmak istiyorum, tabiiki ilk Insanın saģlıģı önemli.
-Evde kullanılmayan Kıyafetleri herkesten toplayıp içinden iyileri seçip uzaktaki Kişilere yollamak istiyorum. Araştırıyorum çok güzel Kurumlar var ordada Gönüllü olarak çalışmak istiyorum Kıyafetler buldukça orayada göndermek istiyorum.
- Engelli Vatandaşlara Hayatı kolaylaştırmak istiyorum.

Işte bunlar benim Hayallerim. Hayaller hiç çekinmeden ordan oraya uçmalı. Benim kendime ait uçuk şeyler hayal etmedim, aslında varda, ama bu benim şuan yazdıģïm öncelliģim. Benim sadece başka Kişileri düşünerek Hayal ettiklerimdi bunlar. Ama tabiki bunların hepsi Hayalda kalmayacak, eģer bunların hepsi sadece aklımda Hayal olarak kalırsa kendimi hiç birzaman affetmem!Affedemem! Bunların hepsi belkim olmasada maddi açıdan yinede 1 veya 2sini yerine getirmek isterim Maddi açıdan. Manevi açıdan ise herzaman. Bunları yapabilmem için ilk başta Okulum, Işimde başarılı olmam lazım... Onlar benim sırf Hayalimde yada Duamda kalmamalı. Ondan benim Fotografmış yok tuhaf Masraf Kıyafetmiş hepsi boş. Aileme sonra Akrabama yardım etmek istiyorum, Elimden geldikçe. Ama herşey Para deģildir, herkesle gülmek derleşmek isterim. Ama onlarla aģladıktan sonra kendi Evime sıcak yataģıma yattıpta kimsesizleri Dışarda Evsiz Yataksız koymak istemem. Hak Hukuk olmalı... Herkes aynı Eşitlikte.

Öleceģin günün Tarihini biliyorsun say. Içini tuhaf birşey kaplıyor deģilmi? Çok yapacaklarınız var deģil mi ?Sonra içinizi bi Iyilik kaplıyor deģil mi? Birden bire herkese hiç sevmediklerinize bile iyilik yapmak istiyorsunuz deģil mi ? Ha işte onların hepsisini yap! Yahu illaki başınıza Kötü birşey gelmesimi lazım. Ve hiç birzaman mutlu olduģunuz an kimseye Sırt çevirmeyin! Tek kendi Derdinize yönelmeyin!

Sevgiyi aşılayın kendinize sonrada herkese!

Sevgilerimle
Diloşunuz :)

5 yorum:

  1. -En büyük yardım, en çabuk yapılan yardımdır.- Gönlüne sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saģol :), güzel bi Söz, bende kendi çapımda birseyler yapmaya calisiyorum ve daha ileridede devam edecegim

      Sil
    2. Iyi şanslar

      Sil